Business Plan: Possibilities of Launching Internal Social Networks at Czech Universities – Peter Šándor
Peter Šándor
Diplomová práce
Business Plan: Possibilities of Launching Internal Social Networks at Czech Universities
Podnikatelský plán: Možnosti zavedení vnitropodnikových socialnich sítí na českých vysokých školách
Anotace:
Cílem této práce je zmapovat vzdělávací prostředí a trendy relevantní pro zavedení interních sociálních sítí na českých vysokých školách. Na základě těchto poznatků vypracovat podnikatelský plán pro zahájení interních sociálních sítí na českých veřejných vysokých školách. První část se zabývá teoretickými východisky tvorby podnikatelského plánu, jakož i jeho použitím, formou a strukturou. Dále zobrazuje …víceAbstract:
The goal of this thesis is to map the educational environment and trends relevant for the implementation of internal social networks at Czech universities. Based on these findings to deliver viable business plan for launching internal social networks at Czech public universities. First part deals with the theoretical background of the business plan formation as well as its usage, forms and structure …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48050
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2015
- Vedoucí: Martin Lukeš
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48050
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Využití vnitropodnikové sociální sítě Yammer a jeho přínos pro interní komunikaci
Aneta Svobodová -
Virtuální sociální sítě a jejich dopad na vnitropodnikovou komunikaci
Kateřina Ondrušová -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Využití profesionálních sociálních sítí
Veronika Božičová -
Sociální média v podnikové praxi
Lenka Střelbová -
Social Network: The Affect Of a Social Network Specialized For University.
Anar Mammadhasanov -
Publikační strategie univerzitních knihoven na sociálních sítích
Tomáš Pakhoffer -
Specifika propagace na sociální síti LinkedIn
Lucie Kuhnová