Lenka Dušková

Master's thesis

Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu

Strategy of the Helena Rubinstein Brand on the Czech Market
Abstract:
Téma diplomové práce jsem rozdělila do tří hlavních částí: marketing, značka a kosmetický průmysl, značka Helena Rubinstein a značka Helena Rubinstein na českém trhu. V první části práce jsem vypracovala souhrn teoretických podkladů týkajících se strategie značky. Druhá část mé práce je zaměřena na značku Helena Rubinstein v celosvětovém měřítku. Třetí část je věnována značce Helena Rubinstein na českém …more
Abstract:
The topic of the thesis is devided into three parts. In the first part I am describing marketing and brand theoretically and cosmetics market in general. In the second part I am analyzing the strategy of the Helena Rubinstein brand worldwide. Third part concentrates on Helena Rubinstein brand on the Czech market.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2011
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Barbora Týrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23957

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod