Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu – Lenka Dušková
Lenka Dušková
Diplomová práce
Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu
Strategy of the Helena Rubinstein Brand on the Czech Market
Anotace:
Téma diplomové práce jsem rozdělila do tří hlavních částí: marketing, značka a kosmetický průmysl, značka Helena Rubinstein a značka Helena Rubinstein na českém trhu. V první části práce jsem vypracovala souhrn teoretických podkladů týkajících se strategie značky. Druhá část mé práce je zaměřena na značku Helena Rubinstein v celosvětovém měřítku. Třetí část je věnována značce Helena Rubinstein na českém …víceAbstract:
The topic of the thesis is devided into three parts. In the first part I am describing marketing and brand theoretically and cosmetics market in general. In the second part I am analyzing the strategy of the Helena Rubinstein brand worldwide. Third part concentrates on Helena Rubinstein brand on the Czech market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23957
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Barbora Týrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23957
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Aligning HR Strategy to the Business Strategy in a Selected Company
Yulia Ostrenskaya -
Optimal CO2 strategy in overall purchasing strategy
Jan Jürgens -
Impact of aligning HR with business strategy
Qizhi Yuan -
Grand strategy George Bushe mladšího: kontinuita, nebo změna?
Tomáš Kiss -
Marketing Strategy For K.P.L
Joyal George -
Marketing Strategy for Large Enterprise
Riyas Kuniyil