Bc. Šimon Zajíček

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of the selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je formulovat návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace firmy Lučické sady s.r.o. Teoretická část pojednává o marketingu obecně, jeho hlavních složkách a dále je vysvětlena problematika marketingového komunikačního mixu. Na začátku praktické části je představena sledovaná firma a na základě dostupných zdrojů posouzena její marketingová komunikace. Na základě zjištěných …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to formulate proposals to improve the existing marketing communications of Lučické sady s.r.o. The theoretical part deals with marketing in general, its main components, and the issue of marketing communication mix is further explained. At the beginning of the practical part, the monitored firm is introduced and its marketing communications are assessed based on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management