Ludmila Novotná
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum
Marketing Research
Abstract:
Bakalářská práce se věnovala marketingovému výzkumu ve firmě s Africkými látkami. Problém firmy byl, že je na trhu poměrně nová a neví se o ní mezi širší veřejností. Potřebovala zjistit, co lidé chtějí a jaký je segment jejich zákazníků. Pomocí dotazníkového šetření se prověřovali preference zákazníků na různé věci. Hlavní aspekty byli vlastnosti látek a obecný zákaznický přístup k látkám. Dotazník …moreAbstract:
The bachelor thesis was devoted to marketing research in a company with African substances. The problem of the company was that it is relatively new on the market and is not known to the general public. Company needed to find out what people wanted and what their customer segments were. Using a questionnaire survey customer's preferences for different things were examined. The main aspects were the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotná, Ludmila. Marketingový výzkum. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian Business College Olomouc
Moravian Business College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights