Kateřina BOREJOVÁ

Bakalářská práce

Potřeba poznávání žáků ve vztahu k hodnocení školních předmětů

Students Need for Cognition in Relation to the Evaluation of School Subjects
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vztahem mezi potřebou poznávání (NFC) a hodnocením školních předmětů a učitelů ze strany žáků. Rovněž prozkoumává vztah mezi NFC a školními výsledky žáků. Cílem práce bylo zjistit, zda existují rozdíly v hodnocení předmětů mezi žáky s různými úrovněmi potřeby poznávání, a dále prověřit vztah mezi NFC a průměrem žákovských školních výsledků. Tato studie může přinést nové …více
Abstract:
This bachelor's thesis examines the relationship between need for cognition (NFC) and students' evaluations of school subjects and teachers. It also examines the relationship between NFC and students' academic performance. The purpose of this thesis was to determine whether there are differences in subject matter ratings among students with different levels of need for cognition, and to examine the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOREJOVÁ, Kateřina. Potřeba poznávání žáků ve vztahu k hodnocení školních předmětů. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta