Zavedení nové globální značky na český trh – Filip Hlaváč
Filip Hlaváč
Bakalářská práce
Zavedení nové globální značky na český trh
The launch of a new global brand on the czech market
Anotace:
Je zpracována problematika mezinárodního marketingu a především expanze značky do zahraničí s užším zaměřením na marketingový a komunikační mix. Vše je zkoumáno především z pohledu cílového trhu a v rámci trendů 21. století, ve kterém trhu vládnou spotřebitelé a tradiční pojetí reklamy přestává fungovat. V praktické části analyzuji vstup značky Frigo na český trh, na který aplikuji trendy z teoretické …víceAbstract:
The thesis takes a deeper look at the international marketing with a particular focus on the marketing communications mix. All topics are approached from the target market point of view and everything is set into the trends of the 21st century - trends of the era when consumer drives the market and the old marketing approaches are no longer efficient. In the practical part the thesis analyses the launch …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21062
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Aleš Štibinger
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21062
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
The Iliad and The Odyssey as Seen through the Eyes of Female Writers in the 21st Century
Eva Baliová -
Children’s Imaginary Worlds in the 20th and the 21st century.
Veronika Latonová -
The Silent Cinema of Buster Keaton in the 21st Century
Jan Babjár