Irina Kopecká

Bachelor's thesis

Aspekty při rozhodování jedince a jejich ovlivnění reklamou

The Aspects of Individual Decision Making and Their Influence on Advertising
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat do jaké míry je jednotlivec ovlivněn působením reklamy a dále jaká forma reklamy nejvíce apeluje na kupujícího.Práce je rozdělená do dvou částí. V první části bakalářské práce bude zpracována sledovaná problematika z pohledu definic a teoretických poznatků. Druhá část zachycuje dotazníkové šetření, které zobrazuje preference kupujícího na základě reklam. V závěru …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.