Aspekty při rozhodování jedince a jejich ovlivnění reklamou – Irina Kopecká
Irina Kopecká
Bakalářská práce
Aspekty při rozhodování jedince a jejich ovlivnění reklamou
The Aspects of Individual Decision Making and Their Influence on Advertising
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat do jaké míry je jednotlivec ovlivněn působením reklamy a dále jaká forma reklamy nejvíce apeluje na kupujícího.Práce je rozdělená do dvou částí. V první části bakalářské práce bude zpracována sledovaná problematika z pohledu definic a teoretických poznatků. Druhá část zachycuje dotazníkové šetření, které zobrazuje preference kupujícího na základě reklam. V závěru …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.