Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí – Martina Jurčíková
Martina Jurčíková
Bachelor's thesis
Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí
The Benefits of EEG Biofeedback for Children with ADHD regarding the School Environment
Abstract:
Bakalářská práce s názvem "Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí" se věnuje problematice nástupu dětí s ADHD do školy. Nastiňuje potíže, které s sebou tento krok přináší a také možnosti výchovného působení na takové dítě ze strany rodiny a školy. V rámci terapie je zde prezentována také relativně stará a dosud mezi laiky nepříliš známá metoda biologické zpětné vazby …moreAbstract:
Bachelor thesis titled "Contribution of EEG Biofeedback for children with ADHD to focus on the school environment" addresses the issue of taking children with ADHD in school. It outlines the difficulties that come with this step brings and the possibilities of educational influence on a child from the family and school. Within the therapy is presented here also relatively old and still little known …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURČÍKOVÁ, Martina. \textit{Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2014. Available from: https://theses.cz/id/7pgyua/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurčíková, Martina. Přínos EEG Biofeedback pro děti s ADHD se zaměřením na školní prostředí. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Využití metody EEG biofeedback při kompenzaci specifických poruch učení a soustředění u žáků
Alena Hauptmanová -
ADHD - EEG biofeedback jako prevence a náprava?
Petra Marie Nešetřilová -
Evaluace metody EEG-biofeedback u dětí s poruchami učení a ADHD
Iveta Sochorová -
Vývoj dětí s poruchou ADHD a SVPŠD po terapii EEG biofeedback
Petra Marie Nešetřilová -
Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.
Lenka MINAŘÍKOVÁ