Bc. Gabriela Juchová

Bachelor's thesis

Inovace marketingového mixu v kontextu propagace

Inovation of the marketing mix in the context of promotion
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je optimalizace marketingového mixu vybraného subjektu se zaměřením na propagaci, konkrétně na propagaci při náboru nových zaměstnanců. Práce se opírá o několik návrhů marketingové propagace, které by měly dopomoci k zvýšení uchazečů o zaměstnání. Základem práce je segmentace trhu, vybrání cílové skupiny a návrhy možných propagačních cest. Klíčovým výstupem je vybrání vhodné …more
Abstract:
The subject of the bachelor's thesis is optimization of the marketing mix of the selected subject with a focus on promotion, specifically on promotion when recruiting new employees. The work is based on several marketing promotion proposals that should help to raise job seekers. The basis of the thesis is segmentation of the market, selection of the target group and suggestions for possible promotional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 9. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting