Tereza Kábelová
Bachelor's thesis
Experimentální font - volný soubor
Experimental font - free file
Abstract:
Experimentální font - volný soubor. Moje práce se zabývá tvorbou experimentálních fontů a jejich následným užitím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá historií a vznikem písma v oblasti grafického designu a jeho vlivem na současné umění. Mapuje vývoj písma od starověku až po současnou typografii. Zmiňuje důležité české i zahraniční osobnosti věnující …moreAbstract:
Experimental font – loose collection. My work deals with the creation of experimental fonts and their subsequent use. The thesis is divided into two parts; theoretical and practical. The theoretical part deals with the history and the origins of the scripts in the field of graphic design and their influences on the contemporary art. There is a description of the development of the scripts beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10587
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2018
- Supervisor: MgA. Petr Hůza
- Reader: doc. Rostislav Novák, ak. mal.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání, Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights