Experimentální font - volný soubor – Tereza Kábelová
Tereza Kábelová
Bakalářská práce
Experimentální font - volný soubor
Experimental font - free file
Anotace:
Experimentální font - volný soubor. Moje práce se zabývá tvorbou experimentálních fontů a jejich následným užitím. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá historií a vznikem písma v oblasti grafického designu a jeho vlivem na současné umění. Mapuje vývoj písma od starověku až po současnou typografii. Zmiňuje důležité české i zahraniční osobnosti věnující …víceAbstract:
Experimental font – loose collection. My work deals with the creation of experimental fonts and their subsequent use. The thesis is divided into two parts; theoretical and practical. The theoretical part deals with the history and the origins of the scripts in the field of graphic design and their influences on the contemporary art. There is a description of the development of the scripts beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10587
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: MgA. Petr Hůza
- Oponent: doc. Rostislav Novák, ak. mal.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání, Výtvarná tvorba se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer
Název
Vložil
Vloženo
Práva