Bc. Barbora Ondřejková

Diplomová práce

Sociální pozice a prestiž profese marketér

Social Position and Prestige of the Profession Marketer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sociální pozicí a prestiží profese marketéra. Propojuje tak sociologii a marketing. Vzhledem k rychlému rozvoji marketingu na našem území v posledních letech se mění i samotní marketéři a nároky na ně. Proto si práce klade za cíl zjistit, jak si marketéři v dnešní společnosti z hlediska sociální pozice a prestiže stojí. Dále práce zjišťuje, jaké jsou kvalifikační předpoklady …více
Abstract:
This diploma thesis deals with social position and prestige of a marketer profession. Thus, it connects sociology and marketing. Marketers themselves and demands on them have been changing due to fast development of marketing in our country in recent years. Therefore, the thesis aims to find out how is the social position and prestige of marketers in today's society. The thesis also ascertains qualification …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace