Role učitelky v Montessori škole – Bc. Kateřina Češková
Bc. Kateřina Češková
Master's thesis
Role učitelky v Montessori škole
The Role of a Teacher in a Montessori school
Anotácia:
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru a zabývá se tématem role učitelky v Montessori mateřské škole. Teoretickou část tvoří tři kapitoly. Úvodní kapitola se zabývá alternativním vzděláváním, jeho charakteristickými rysy, funkcemi a typy těchto směrů. Druhá kapitola pojednává o Montessori pedagogice a její charakteristice a myšlenkách, zakladatelce Marie Montessori, Montessori principech …viacAbstract:
The master's thesis has a theoretical-empirical character. The master's thesis deals with the role of the teacher in a Montessori kindergarten. The theoretical part of the master's thesis consists of three chapters. The introductory chapter of the master's thesis is focused on characteristics of alternative education and its functions. The second chapter of the master's thesis is focused on Montessori …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Češková, Kateřina. Role učitelky v Montessori škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní škola M. Montessori a aplikace Montessori myšlenek v praxi
Hana BLÁHOVÁ -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Proč rodiče volí Montessori vzdělávání pro své děti
Magdalena Kupcová -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání
Veronika VRÁTNÁ -
Rodiče předškolních dětí a jejich preference ve vzdělávání dětí v klasických, Montessori a lesních mateřských školách.
Markéta TŘEŠŇÁKOVÁ -
Profesní kompetence a osobnostní předpoklady pedagoga na základní škole speciální v Pardubickém kraji
Radka Laštovičková -
Profesní kompetence sociálního pedagoga v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
Šárka Hlávková