Mgr. Dita VÁCLAVÍKOVÁ

Diplomová práce

Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky

Image like important component of marketing communication of bank
Anotace:
Předkládaná práce se zabývá problematikou tvorby úspěšného image podniku. Úvod práce je zaměřen na vysvětlení a vymezení pojmu image. Teoretická část pak na podmínky a předpoklady jeho získání a zlepšení pomocí nástrojů marketingu a public relations s přihlédnutím ke specifikům bankovního podnikání. Tyto teoretické poznatky jsou poté aplikovány na skutečnou situaci vybrané společnosti, kterou je bankovní …více
Abstract:
Presented thesis deals with the problematics of successful business image creation. The in-troduction focuses on explanation and specification of a term {\clqq}image``. Theoretical part then describes conditions and requisites for successful mission completion and general improve-ment using marketing and PR standard tools, with regard to bank business distictivenesses. These theoretical information …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2007
Identifikátor: 4980

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VÁCLAVÍKOVÁ, Dita. Image jako důležitý prvek marketingové komunikace banky. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace