Milan Klempíř

Bakalářská práce

Volební marketing nových politických hnutí: případ voleb do Poslanecké sněmovny 2013

Election campaigns of new political movements: Elections to Chamber of Deputies 2013
Anotace:
Téma bakalářské práce je představit volební marketing nových politických hnutí, jejich komunikaci s voliči a s médii i vedení kampaně před volbami do PS 2013. Teoretická část se zabývá v první kapitole principy politické komunikace a přesvědčování. Ve druhé kapitole se analyzuje volební kampaň a její jednotlivé druhy. Aplikační část se dělí na třetí kapitolu, která zkoumá volební kampaň dvou nových …více
Abstract:
The theme of Bachelor thesis is describing election marketing of new political movements, their communication with voters, with media and their managing in election campaign before elections to Chamber of Deputies 2013.In the theoretical part is thesis engages in principles of political communication and persuasion in the first chapter and in the second chapter the work analyses election campaign and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: Aleš Lisa
  • Oponent: Petr Vymětal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56336