Bc. Monika Švarcová

Master's thesis

Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci

Product placement - legislation and its place in marketing communications
Abstract:
Diplomová práce na téma „Product placement - právní úprava a jeho místo v marketingové komunikaci“ se zabývá detailním zkoumáním tématu product placement, neboli umístění produktu, z marketingového a legislativního hlediska. Obsahem teoretické části diplomové práce je vysvětlení podstaty termínu product placement s ohledem na historický vývoj, určení místa product placementu v rámci marketingového …more
Abstract:
Diploma thesis on "Product placement - legislation and its place in marketing communications" deals with a detailed exploration of product placement from marketing and legislative point of view. The theoretical part of the thesis explains the essence of the term product placement regarding its historical development, determining the place of product placement within the marketing and communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2014
  • Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Petr Čechák, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní