Návrh implementace strategie pro řízení inovací v konkrétním podniku – Věra Mouchová
Věra Mouchová
Diplomová práce
Návrh implementace strategie pro řízení inovací v konkrétním podniku
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza strategie pro řízení inovací a návrh její implementace. Práce vytváří teoretickou základnu znalostí řízení inovací v oblasti inovačního prostředí, strategie řízení inovací v kontextu řízení změny, přístupů a metod pro tvorbu inovací, které následně propojuje s praktickým prostředím podniku. Na základě kombinace kvantitativních a kvalitativních metod je analyzována …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on implementation of innovation management strategy in a selected company. The first part sets a theoretical background regarding innovation management, company culture, innovation strategy, change management, and human centred design methodology. It then applies this knowledge to analyse the situation in the company Digiteq Automotive. Following this analysis, conclusions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7qbc8h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOUCHOVÁ, Věra. \textit{Návrh implementace strategie pro řízení inovací v konkrétním podniku}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/7qbc8h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Řízení rozvojových projektů, Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Využití přístupu Design Thinking na reálném projektu: Inovace předmětu Management
Radek Hušek -
Využití metody Human Centred Design při navrhování služby pro lektory informačního vzdělávání - případová studie
Martina Horníčková -
Design Fast, Sprint Faster: New Business Idea Development using Design Thinking Approach
Jan Borýsek