Marketingová strategie České pošty, s.p. – Klára Loayza
Klára Loayza
Bakalářská práce
Marketingová strategie České pošty, s.p.
Anotace:
Téma bakalářské práce je „Marketingová strategie České pošty, s.p.“, ve které bude prezentována nová strategie podávání balíkových zásilek. Strategie spočívá ve změně z vážení na měření.Teoretická část je zaměřena na popsání společnosti a marketingových nástrojů v souvislosti se společností. Dále je také představena nová strategie a balíkové zásilky, kterých se tato změna týká. V praktické části …víceAbstract:
Marketing strategy of Czech post, state-owned enterprise, in which will be presented new strategy of parcel delivery. The main point is in change from taking weight to measurement of it. Theoretical part is focused to describing of marketing tools in the context with the company. New strategy and parcel delivery is also presented. In the practical part will be describe the processes of the new strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/7qd486/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva