Jana Zimmermannová

Bachelor's thesis

Branding města Velvary

Branding of the city Velvary
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá brandingem města Velvary z pohledu jeho atraktivity pro turisty. Analyzuje současnou pozici značky a hledá potenciál jejího dalšího rozvoje. Práce představuje konkrétní návrhy řešení, jak pomocí marketingových nástrojů podpořit zájem o návštěvu města. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. V rámci první části je téma popsáno v teoretické rovině …more
Abstract:
This bachelor thesis covers the branding of the city Velvary from the point of its attractiveness for tourists. It analyses current brand position and searches for the possibility of future growth. The thesis presents exact ways how the marketing tools can inflict the interest in visiting the city of Velvary. The thesis is split into three parts - theoretical, analytical and conclusive. First part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Reader: František Zjevík, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

NEWTON University

Bachelor programme:
Economics and Management