Jana Zimmermannová

Bakalářská práce

Branding města Velvary

Branding of the city Velvary
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá brandingem města Velvary z pohledu jeho atraktivity pro turisty. Analyzuje současnou pozici značky a hledá potenciál jejího dalšího rozvoje. Práce představuje konkrétní návrhy řešení, jak pomocí marketingových nástrojů podpořit zájem o návštěvu města. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. V rámci první části je téma popsáno v teoretické rovině …více
Abstract:
This bachelor thesis covers the branding of the city Velvary from the point of its attractiveness for tourists. It analyses current brand position and searches for the possibility of future growth. The thesis presents exact ways how the marketing tools can inflict the interest in visiting the city of Velvary. The thesis is split into three parts - theoretical, analytical and conclusive. First part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
  • Oponent: František Zjevík, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON

NEWTON College a.s.

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management