Bc. Nataliya Hulyayeva

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9

Analysis of sales promotion of ML9 Company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je„Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9“. Práce je rozdělena na dvě častí, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnovaná problematice podpory prodeje: jejího postavení mezi nástroje komunikačního mixu, jednotlivým formám a nástrojům, které podpora prodeje využívá. V úvodu praktické časti je představena společnost, vybraná pro analýzu. Hlavní část …more
Abstract:
The subject of this thesis is "Analysis tools support the sale of ML9." The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to promoting the sale, the position of the tools of communication mix, forms and instruments that sales promotion uses. At the beginning of the practical part the company selected for analysis. The main part of this thesis is focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní