Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9 – Bc. Nataliya Hulyayeva
Bc. Nataliya Hulyayeva
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
Analysis of sales promotion of ML9 Company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je„Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9“. Práce je rozdělena na dvě častí, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnovaná problematice podpory prodeje: jejího postavení mezi nástroje komunikačního mixu, jednotlivým formám a nástrojům, které podpora prodeje využívá. V úvodu praktické časti je představena společnost, vybraná pro analýzu. Hlavní část …moreAbstract:
The subject of this thesis is "Analysis tools support the sale of ML9." The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is devoted to promoting the sale, the position of the tools of communication mix, forms and instruments that sales promotion uses. At the beginning of the practical part the company selected for analysis. The main part of this thesis is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eqwnz/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Pavel Klička
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační kampaň na podporu studia oborů Průmysl 4.0
Veronika Golovanova -
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Projekty na podporu kultury z hlediska kategorie symbolického kapitálu (na materiálu projektu na podporu městské kultury BU2R - projekt Budvaru)
Markéta KOŠAŘOVÁ -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Projekt na podporu pěstounské péče na přechodnou dobu
Martina Vaňková -
Komunikační kampaň na podporu prevence v oblasti psychického zdraví
Veronika Kornasová -
Zapojení digitálních influencerů do vybraných kampaní na podporu značky
Anna Hlisnikovská