Dilyara BEKMUKHAMBETOVA

Bachelor's thesis

Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones

Marketing strategies of French-speaking beauty brands
Abstract:
The bachelor's thesis entitled " Marketing strategies of French-speaking beauty brands " is devoted to the ways of promoting cosmetic products, which are preferred by French-speaking brands, in particular, companies in France and Switzerland. In addition to a review of various types of marketing strategies, special attention is also paid to the definition of such a broad concept as the cosmetic market …more
Abstract:
La th?se de bachelor intitulée ? Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones ? est consacrée aux moyens de promotion des produits cosmétiques, privilégiés par les marques francophones, en particulier les entreprises de France et de Suisse.En plus d'une revue des différents types de stratégies marketing,une attention particuli?re est également accordée ? la définition …more
 
 
Language used: French
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Rozlozsnikova, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEKMUKHAMBETOVA, Dilyara. Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones . Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/