Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci – Josef Kramář
Josef Kramář
Bachelor's thesis
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Marketing of Ice-hockey club Olomouc focusing on on-line communication
Abstract:
Teoretická část této bakalářské práce s názvem "Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci" má za cíl představit obecný marketing, internetový marketing, sociální sítě na internetu a také specifika marketingu ve sportovní oblasti. Praktická část poté představuje námi vybraný hokejový klub - konkrétně HC Olomouc, analýzu jeho marketingové on-line komunikace, porovnání aktivity na sociálních …moreAbstract:
The theoretical part of this Bachelor Thesis on the topic "Marketing of Ice-hockey club Olomouc focusing on on-line communication" has got the aim of introducing general marketing, internet marketing, social sites on the internet and also the specifics of sports marketing. The practical part then introduces the Ice-hockey club Olomouc, assesses the current state of its on-line marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50167
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod