Petra Pastorčáková

Bakalářská práce

Rozšíření sales promotion značky ZetSet

Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet
Anotace:
Bakalářská práce je vypracována na téma Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Cílem této práce je rozšířit stávající sales promotion pro český trh, navrhnout jeho nástroje pro vstup na zahraniční trh a podpořit tak image značky. V teoretické části jsou popsány části komunikačního mixu a marketingové prostředí včetně metod pro jeho analýzu a podrobný popis sales promotion. Po praktické aplikaci Porterova …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Extending Sales Promotion of the Brand ZetSet. The aim of the thesis is to extend the current sales promotion for Czech market, suggest instruments for entrance of the foreign markets and support image of the brand. The theoretical part of the thesis describes the parts of communication mix and market environment including methods of analysis and detailed description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Růžena Vorlová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pastorčáková, Petra. Rozšíření sales promotion značky ZetSet. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing