Kamila Mošnová

Bakalářská práce

Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu

Development of massmedial communication of energy drinks between 2010 and 2015 with a focus on television advertising
Anotace:
Bakalářská práce definuje masová média a podoby, kterých může nabývat. Zobrazuje jejich význam v marketingové komunikaci, přičemž větší důraz klade na reklamu a televizi. Práce je zaměřena na sledování marketingové komunikace značek vyrábějících energetické nápoje, kdy v teoretické části jsou popsány jejich nejčastěji využívané formy a praktická je zaměřena na televizní reklamy v období let 2010 až …více
Abstract:
The bachelor thesis defines mass media and the forms it can acquire. It shows their importance in marketing communication and lays more emphasis on advertising and television. This thesis is specialized on monitoring of marketing communication of energy drinks brands while the theoretical part describes its most frequently used forms. The practical part is focused on the television commercials in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69127

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management