Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu – Kamila Mošnová
Kamila Mošnová
Bakalářská práce
Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu
Development of massmedial communication of energy drinks between 2010 and 2015 with a focus on television advertising
Anotace:
Bakalářská práce definuje masová média a podoby, kterých může nabývat. Zobrazuje jejich význam v marketingové komunikaci, přičemž větší důraz klade na reklamu a televizi. Práce je zaměřena na sledování marketingové komunikace značek vyrábějících energetické nápoje, kdy v teoretické části jsou popsány jejich nejčastěji využívané formy a praktická je zaměřena na televizní reklamy v období let 2010 až …víceAbstract:
The bachelor thesis defines mass media and the forms it can acquire. It shows their importance in marketing communication and lays more emphasis on advertising and television. This thesis is specialized on monitoring of marketing communication of energy drinks brands while the theoretical part describes its most frequently used forms. The practical part is focused on the television commercials in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Jiří Přibil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Energetické nápoje u žáků středních škol
Daniela Hadrabová -
Energetické nápoje a jejich konzumace u dětí školního věku
Monika Melicharová -
Energetické nápoje: vliv na sportovní výkon
Karolína JÍLKOVÁ -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy -
Reklama jako zdroj příjmů veřejnoprávní televize na příkladu České televize
Silvie Čiháková -
Analýza sledování televize a TV reklamy dětmi předškolního věku
Kristýna Zumrová -
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší