David Cingroš

Diplomová práce

Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví

The nature of customer satisfaction determinants in retail banking
Anotace:
Cílem práce je analyzovat povahu determinantů spokojenosti zákazníka v oblasti retailového bankovnictví. Analýza je provedena prostřednictvím Kano modelu. V teoretické části práce jsou představeny metody zkoumání zákaznické spokojenosti včetně Kano modelu a jejich vzájemného porovnání. Dále je zde provedena rešerše determinantů zákaznické spokojenosti v oblasti retailového bankovnictví, které jsou …více
Abstract:
The aim of this work is to analyze the nature of the determinants of customer satisfaction in the field of retail banking. The analysis is performed using the Kano model. The theoretical part of the thesis presents methods for examining customer satisfaction, including the Kano model and their mutual comparison. Furthermore, there is a search on the topic of determinants of customer satisfaction in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81440

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management