Petra Širatovská

Diplomová práce

Cunsumer Behaviour within Cosmetic Industry with Focus on the Czech Republic

Spotřební chování v rámci kosmetického průmyslu se zaměřením na Českou republiku
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na spotřební chování v rámci kosmetického průmyslu v České republice. Zároveň by měla společnostem zjednodušit vytváření efektivních marketingových strategií. Přehled literatury má objasnit pojmy jako spotřební chování, proces rozhodování & faktory, které ho ovlivňují, a loajalitu vůči značce. Praktická část se zaměřuje na marketingové strategie řízené zákazníkem versus společností …více
Abstract:
This work aims at studying consumer behavior within the cosmetic industry in the Czech Republic. Moreover, after reading this paper, companies should find it easier to come up with efficient marketing strategies. The literature review should help the understanding of what stands behind consumer behavior, decision-making process & its influential factors, and brand loyalty. The focus of the practical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2017
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71330

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management