Zhodnocení stávající strategie firmy Chart Industries, Inc. expandovat na trh s vodíkovými technologiemi – Jakub Černý
Jakub Černý
Bakalářská práce
Zhodnocení stávající strategie firmy Chart Industries, Inc. expandovat na trh s vodíkovými technologiemi
Strategy evaluation of the company Chart Industries, Inc. to expand on the market with hydrogen technologies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit stávající strategii společnosti Chart Industries, Inc. expandovat na trh s vodíkovými technologiemi za pomoci nezávisle vypracované strategické analýzy. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou charakterizovány použité metody s odkazem na odbornou literaturu a zdroje. Tyto metody jsou pak následně aplikovány na společnost …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current strategy of Chart Industries, Inc. to expand on the market with hydrogen technologies with the help of an independently developed strategic analysis. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part characterizes used methods with reference to the scientific literature and sources. These methods are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Nikola Rosecká
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Strategic analysis of VinFast on the USA Electronic Vehicles Market
Illia Frenkel -
Strategic analysis of Bombardier Inc.
Ilya Yankin -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov -
Strategic plan of company's expansion in regions of the Czech Republic
Jiří Novotný -
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Natálie Křepelková