David Růna
Diplomová práce
Corporate Identity
Anotace:
Práce je zamerena na oblast marketingove komunikace, konkretne na tema corporate identity. Jsou v ni popsany hlavni priciny vziku tohoto oboru komercnich komunikaci, jeho historie, peclive jsou popsany slozky corporate identity a v prakticke casti je uveden priklad vzniku nove corporate identity i s vyzkumem jeho ucinnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 11. 2007
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.