Specifika internetové komunikace v rámci sociální sítě Facebook – Bc. Hana ŘEZNÍČKOVÁ
Bc. Hana ŘEZNÍČKOVÁ
Diplomová práce
Specifika internetové komunikace v rámci sociální sítě Facebook
Specifics of the communication within the social network Facebook
Anotace:
Diplomová práce je tematicky orientovaná do oblasti problematiky virtuální komunikace v rámci sociální sítě Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teore-tická část zahrnuje odborné informace, týkající se problematiky sociálních interakcí, ko-munikace a sociálních sítí. Praktická část kapitoly se zaměřuje na specifikaci komunikace uživatelek s různými kategoriemi osob z jejich …víceAbstract:
The thesis is thematically oriented to the problems of virtual communication on the social networking site Facebook. The thesis is divided into theoretical and practical part. Theoret-ical part includes information about social interaction, communication and social networks. The practical part deals with research into the specifics of communication between users and people from the real social life …víceKlíčová slova
komunikace informace interakce sdělení Facebook virtuální prostředí sociální vztahy realita
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
19272
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavel Opatrný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEZNÍČKOVÁ, Hana. \textit{Specifika internetové komunikace v rámci sociální sítě Facebook}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/7rdxnj/. [citováno 2024-04-24]
Jak správně citovat práci
ŘEZNÍČKOVÁ, Hana. Specifika internetové komunikace v rámci sociální sítě Facebook. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací aktivity v 3D virtuálním vzdělávacím prostředí (MUVE) se zaměřením na projekt VIAKISK (Virtuální akademický kampus informačních studií a knihovnictví) v sociálním virtuálním světě Second Life
Tomáš Bouda -
Virtuální sociální sítě a jejich vliv na reálné sociální vazby dětí a mladistvých
Jaromír Kincl -
On-line vztahy dospívajících uživatelů Facebooku a jejich dopad na sociální prostředí
Anna Báborová -
Bariéry a podpůrné faktory sociálních interakcí ve virtuálním a reálném prostředí
Romana CARBOLOVÁ -
Rizikové chování žáků 1. stupně ZŠ ve virtuálním prostředí
Václav HOMOLKA -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová