Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu – Bc. Michaela Thordarson
Bc. Michaela Thordarson
Master's thesis
Význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu
The Importance of Focus Groups in Market Research
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Cílem práce je přesvědčit o aplikovatelnosti této výzkumné techniky na trh krmiv pro psy a na základě sumarizace získaných dat z empirického šetření zhodnotit význam skupinových rozhovorů ve výzkumu trhu. Aplikační část vychází z vlastního průzkumu, který se zaměřuje na rozhodovací proces zákazníků na trhu krmiv pro psy …viacAbstract:
The present Master’s Thesis deals with the topic of Focus Groups in market research. The aim of this paper is to find evidence of the possibility to apply this research technique to the dog food market and to carry out, based on the summarised data obtained from the empirical investigation, an evaluation of the importance of Focus Groups in market research. The application part is based on an author …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j90pv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2011
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Sociologický výzkum jako metoda hodnocení dopadů krátkodobých mezinárodních dobrovolnických projektů (workcampů) na místní komunitu
Kamila Zbuzková -
Marketingový výzkum ve vybrané firmě
Edita Lauberová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas