Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici Marketingového ředitele – Bc. Andrea Macuroská
Bc. Andrea Macuroská
Diplomová práce
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici Marketingového ředitele
Employee Selection Trends, Requirements of Employers for Candidates for the Position of Marketing Director
Anotace:
Diplomová práce popisuje řízení lidských zdrojů, konkrétně specifiky při získání zaměstnanců na pozici Marketingového ředitele. Specifika a náležitosti pracovní pozice, charakteristiku nejvhodnějšího kandidáta nejen v oblasti dovednostních schopností (soft a hard skills), ale také v typologii osobnosti. Charakterizuje jednotlivé metody získávání a výběru vhodných uchazečů na vrcholové pozice. Důležitou …víceAbstract:
The diploma thesis describes the management of human resources, specifically the specifics of hiring employees for the position of Marketing Director. The specifics and requirements of the job position, the characteristics of the most suitable candidate not only in terms of skills (soft and hard skills), but also in personality typology. It characterizes individual methods of obtaining and selecting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k7icz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v kardiopulmonální resuscitaci a jejich možný přínos pro léčbu pacientů v přednemocniční péči
Vojtěch ŠKOLAUDY -
Nové trendy v závodním stravování v mezinárodní firmě
Markéta Musalová -
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl