Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici Marketingového ředitele – Bc. Andrea Macuroská
Bc. Andrea Macuroská
Master's thesis
Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici Marketingového ředitele
Employee Selection Trends, Requirements of Employers for Candidates for the Position of Marketing Director
Abstract:
Diplomová práce popisuje řízení lidských zdrojů, konkrétně specifiky při získání zaměstnanců na pozici Marketingového ředitele. Specifika a náležitosti pracovní pozice, charakteristiku nejvhodnějšího kandidáta nejen v oblasti dovednostních schopností (soft a hard skills), ale také v typologii osobnosti. Charakterizuje jednotlivé metody získávání a výběru vhodných uchazečů na vrcholové pozice. Důležitou …moreAbstract:
The diploma thesis describes the management of human resources, specifically the specifics of hiring employees for the position of Marketing Director. The specifics and requirements of the job position, the characteristics of the most suitable candidate not only in terms of skills (soft and hard skills), but also in personality typology. It characterizes individual methods of obtaining and selecting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/k7icz/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Lenka Farkačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACUROSKÁ, Andrea. \textit{Trendy výběru zaměstnanců, požadavky zaměstnavatelů na uchazeče o pozici Marketingového ředitele}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/7rf80o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda