Rozvoj a podpora prodeje cloudových služeb na českém trhu – Alena Ostřížková
Alena Ostřížková
Bakalářská práce
Rozvoj a podpora prodeje cloudových služeb na českém trhu
Development and support of sale of cloud services on the Czech market
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je rozvoj a podpora cloudových služeb na trhu. V teoretické části je stručně pojednáno o vývoji a perspektivách cloudových služeb na mezinárodním a českém trhu v letech 2016 až 2020. Upozorňuje se zde na tendence, které se v současnosti z obchodního hlediska vyskytují a na specifika internetového marketingu služeb všeobecně. V praktické části se jedná o analýzu vnějšího prostředí …víceAbstract:
The paper deals with brief history and the future of cloud services and its placement to local market from 2016 to 2020. In the theoretical part focuses on actual trends from commerciall point of view and on internet marketing of services at a glance. In the practical part, using methodology PEST and BCG, transforms general recommendations on specific measures for observed corporation, which is a cloud …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kapoun, Ph.D.
- Oponent: Zoltán Rózsa, doc. PhDr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OSTŘÍŽKOVÁ, Alena. \textit{Rozvoj a~podpora prodeje cloudových služeb na českém trhu} [online]. Praha, 2020 [cit. 2022-08-15]. Dostupné z: https://theses.cz/id/7rgz3y/. Bakalářská práce. Panevropská univerzita, a.s., Vysoká škola podnikání a~práva, a.s. Vedoucí práce Mgr. Pavel Kapoun, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Vysoká škola podnikání a práva
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Jakub Řehulka -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Cloud computing as a way to information system development in SME
Jan Tomíšek -
Analysis of differences in web system development for on-premises and cloud computing
Martin Novák -
Future position and roles of system integrators with the arrival of new technologies: Cloud Computing and data analytics
Mariia Parkhomenko -
Využití nástrojů ADOit a ADONIS při optimalizaci infrastruktury IT a správy IT služeb
Roman Šabart -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík