Komunikace s kanadským obchodním partnerem – Pavla Pelánová
Pavla Pelánová
Bachelor's thesis
Komunikace s kanadským obchodním partnerem
Communication with Canadian business partner
Anotácia:
Kanada je ekonomicky velmi vyspělá a kulturně rozmanitá země, s vysokou životní úrovní svých obyvatel a překrásným přírodním bohatstvím. V době globaliza se střetávají jednotlivé země a kultury ve všech oblastech lidské činnosti a Kanada je samozřejmě součástí tohoto procesu. Každý podnikatel, který má v úmyslu navázat obchodní vztahy s kanadskými obchodními partnery, by měl dobře znát určité mezikulturní …viacAbstract:
Canada is very advanced economically and culturally diverse country, with a high standard of living of its people and beautiful natural wonders. At the time of globalization countries and cultures interfere in all areas of human activity, and Canada is of course a part of this process. Each enterpreneur who intends to establish a business relationship with Canadian business partner should be familiar …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Jitka Odehnalová
- Oponent: Ondřej Kotora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Cross - cultural differences in business negotiation process: Case study Russia, China, USA.
Veronika Makarenko -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Věroslav Ježek -
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová