Peter Hakun

Bachelor's thesis

Sieťový marketing ako príležitosť

Síťový marketing jako příležitost
Abstract:
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový …more
Abstract:
The objective of this thesis is to clarify network marketing and how it works and to describe its advantages, disadvantages and opportunity which it offers to producer, distributor and consumer. The first chapter gives a definition of network marketing, explains how it works and refers to its history. In the second chapter the network marketing is compared to common distribution chain from producer …more
Abstract:
Cieľom tejto práce je vysvetliť princíp fungovania sieťového marketingu a popísať výhody, nevýhody a príležitosť, ktorú predstavuje pre výrobcu, distribútora i spotrebiteľa. Prvá kapitola definuje sieťový marketing a vysvetľuje princíp jeho fungovania a históriu. Druhá kapitola porovnáva sieťový marketing s klasickým distribučným reťazcom z pohľadu výrobcu i spotrebiteľa. Príležitosti, ktoré sieťový …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2010
  • Supervisor: Lenka Turnerová
  • Reader: Vladimíra Khelerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22450