Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy – Andrea Maděryčová
Andrea Maděryčová
Master's thesis
Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy
Analysis of Reading Books for the 1st Grade in Elementary School
Abstract:
Práce je zaměřená na čítanky pro 3. a 5. ročník základní školy. Je rozdělena na část teoretickou, kde jsou vymezeny pojmy jako kurikulum literární výchovy, čtení, čtenářská gramotnost a dostupné čítanky v České republice. Cílem výzkumu bylo analyzovat a komparovat vybrané čítanky na základě stanovených kritérií a zjistit preference výběru čítanek učiteli 1. stupně základní školy. Pro naplnění výzkumných …moreAbstract:
The work is aimed at reading books for the 3rd and 5th year of elementary school. It is divided into a theoretical part in which terms such as literary education curriculum, reading, reading competence and available reading books in the Czech Republic are defined. The aim of the study was to analyze and compare the selected reading books on the basis of defined criteria and to find out the preferences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Hana Navrátilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Maděryčová, Andrea. Analýza čítanek pro 1. stupeň základní školy. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza učebnic technologie pro střední školy zaměřené na strojírenství
Roman Stratil -
Literární texty v učebnicích ruského jazyka pro ZŠ (analýza vybraných učebnic)
Karolína Petrová -
Analýza a hodnocení vybraných učebnic práva pro střední školy
Jiří Punčochář -
Obsahová a textová analýza vybraných učebnic chemie
Kristýna Šedivá -
Analýza učebnic českého jazyka pro 7. třídu ZŠ a jejich didaktické využití se zaměřením na problematiku skladby
Beáta KOTULKOVÁ -
Prozodická analýza textu: Čínská čítanka (lekce 35 a 36)
Matěj ŽIAK -
Válečná čítanka pro 2. stupeň základních škol
Marie JENÍČKOVÁ