Jan Bartík
Diplomová práce
Market Making jako obchodní strategie
Market Making as a trading strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou ziskovosti market-making strategie testované na simulaci centrální objednávkové knihy. V teoretické části je popsáno, jakým způsobem market-maker kotuje cenu nabídky a poptávky a je matematicky dokázáno, za jakých okolností je tato strategie zisková. V praktické části je představena simulace centrální obchodní knihy. Výhodou simulace celé obchodní knihy je, že …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the market-making strategy's profitability analysis, tested on simulation of central order book. The theoretical part describes how the market maker quotes the price of supply and demand and mathematically proves under which circumstances this strategy is profitable. The practical part introduces a simulation of the central order book. The advantage of simulating the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70879
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: Bohumil Stádník
- Oponent: Martin Diviš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70879
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Prínos aplikácie Book Creator pre non-verbálne deti s viacnásobným postihnutím
Emilia Lazová -
Reshaping the Myth and The Oxford Book of Modern Fairy Tales
Mária Kopecká -
The Ideas Book (not only) for Fast Finishers
Zuzana Langerová -
Translation Analysis of the Self-Help Book “The Subtle Art of Not Giving a F*ck”
Anna Lavičková -
HVAC Device Service Book
Šárka Palkovičová -
Design anotačního nástroje webového formátu knihy next-book pro podporu sociálního čtení
Anna Bělohoubková -
'thyngys turnyng up-so-down': The Grotesque as an Authorial Strategy in The Book of Margery Kempe
Marcela Sekanina Vavřinová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová