Natalya Ivanova
Bachelor's thesis
Multi-level marketing
Multi – level marketing
Abstract:
Cílem dané práce je popis fungování systému multi-level mar- keting, pomocí kterého si firma Mary Kay vytváří charakter své činnosti, jeho specifické vlastnosti a využití v osobním prodeji. Teoretická část je věnována objasnění základních poznatků a konceptů, vztahujících se k tématu práce a k výzkumnému cíli, poskytuje přehled metod a technik, které byly pro naplnění cíle práce použity. Zároveň nabízí …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe the function of the multi-level marketing, through which the Mary Kay company creates the character of activity, specific properties and use of personal selling. The theoretical part is devoted to clarifying the basic knowledge and concepts related to the topic of the work and research objectives, provides an overview of methods and techniques to meet the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Svobodová
- Reader: Jiří Jíra, Ing.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Financial Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights