Vstup slovenských firiem na ruský trh – Ing. Gabriela VOLENÍKOVÁ
Ing. Gabriela VOLENÍKOVÁ
Doctoral thesis
Vstup slovenských firiem na ruský trh
The Entrance of Slovak Companies to the Russian Market
Anotácia:
Ako už aj názov témy napovedá, dizertačná práca je venovaná jednej z krajín čoraz viac sa profilujúcej skupiny BRIC, energetickej superveľmoci a najväčšej krajine na svete - Ruskej federácii z pohľadu medzinárodného obchodu. Autorka vo svojej práci popisuje charakteristiky tejto krajiny ako atraktívne ekonomické lákadlá pre slovenské spoločnosti, ktoré využívajú alebo majú záujem využiť tržný a ekonomický …viacAbstract:
As the title of this thesis already suggests, this work is devoted to one of the country is increasingly profiling BRIC group, an energy superpower and the greatest country in the world, the Russian Federation in terms of international trade. The author will try to introduce the characteristics of this country as attractive economic inducements for Slovak companies wishing to make use of market and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 7. 2013
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLENÍKOVÁ, Gabriela. Vstup slovenských firiem na ruský trh. Zlín, 2013. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Le Marketing international,l´étude de marché français pour l´entreprise VUNO HREUS s.r.o.
Anna RUMANČÍKOVÁ -
Koncepcia medzinárodného marketingu, priklady uplatnenia v podniku
Lenka Sojková -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Katarína Kiktová -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Peter Kalman -
Vstup firmy sieťového marketingu na zahraničný trh
Peter Hakun -
Vstup podniku na zahraniční trh
Martin Mráz -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová