Ondřej PODRÁSKÝ
Bakalářská práce
Marketing města Děčín
Marketing of the town Děčín
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současný stav využívání marketingových nástrojů ve správě města Děčín a na základě této analýzy a provedeného dotazníkového šetření prezentovat návrhy na možná marketingová zlepšení. Práce je koncipována do čtyř hlavních částí. Úvodní sekce, jež předkládá teoretické poznatky o marketingu měst, je následována stručným představením města Děčín. Analýza marketingového …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse current state of utilizing the marketing instruments by local administration of the town Děčín and based on this analysis and realized marketing research to present proposals for potential marketing improvements. The thesis is divided into four main parts. The opening section, which presents theoretical knowledge of city marketing, is followed by a brief …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODRÁSKÝ, Ondřej. Marketing města Děčín. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném sektoru
Jana NETOPILOVÁ -
Marketing ve veřejném sektoru
Klára KŘEHLOVÁ -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Teritoriální marketing jako nástroj pro zvyšování atraktivity měst
Lucie Herbočková -
Městský marketing v Rožnově pod Radhoštěm
Marek Havran -
Městský marketing a tvorba marketingového plánu na příkladu města Písek
Alena Stellnerová