Ondřej PODRÁSKÝ

Bakalářská práce

Marketing města Děčín

Marketing of the town Děčín
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat současný stav využívání marketingových nástrojů ve správě města Děčín a na základě této analýzy a provedeného dotazníkového šetření prezentovat návrhy na možná marketingová zlepšení. Práce je koncipována do čtyř hlavních částí. Úvodní sekce, jež předkládá teoretické poznatky o marketingu měst, je následována stručným představením města Děčín. Analýza marketingového …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse current state of utilizing the marketing instruments by local administration of the town Děčín and based on this analysis and realized marketing research to present proposals for potential marketing improvements. The thesis is divided into four main parts. The opening section, which presents theoretical knowledge of city marketing, is followed by a brief …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODRÁSKÝ, Ondřej. Marketing města Děčín. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing