Analýza zásob a možnosti optimalizace zásob ve zvoleném e-shopu – Bc. Gabriela Glogarová
Bc. Gabriela Glogarová
Diplomová práce
Analýza zásob a možnosti optimalizace zásob ve zvoleném e-shopu
Inventory analysis and inventory optimization options in the selected e-shop
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na optimalizaci zásob a jejich uskladnění ve firmě Šperky4U, která své zboží prodává prostřednictvím internetového obchodu. Teoretická část práce objasňuje definici zásob a důvod pro jejich zachování nebo odstranění. Dále jsou zde popsány techniky pro řízení zásob, mezi které patří analýza ABC, doplňková analýza XYZ k analýze ABC nebo analýza rizik. V této části práce …víceAbstract:
The thesis is aimed at optimizing stocks and storing in the business called Šperky4U which offers and sells its goods online. The theoretical part of the work clarifies the definition of stocks and some reasons for maintaining or eliminating them. In addition, stockpile management techniques such as ABC analysis, XYZ supplementary analysis to ABC analysis or risk analysis are described. In this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Pánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k. s. Hradec Králové
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace zásob v maloobchodě
Michaela Voženílková -
Aplikace metod optimalizace zásob v dodavatelských řetězcích
Daniel Červenka -
Optimalizace zásob údržby ve zvoleném podniku
Radek Nenadál -
Analýza a optimalizace řízení zásob ve zvolené organizaci
Vlastimil Kvis -
Analýza a optimalizace řízení zásob ve zvolené organizaci
Juraj Školka -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková -
Analysis and design of e-shop for selected company
Patrik Ocman -
Analýza online marketingové komunikace e-shopu
Barbora Adamčíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva