Využití nových forem marketingové komunikace na B2C trzích – Alena Naumova
Alena Naumova
Bakalářská práce
Využití nových forem marketingové komunikace na B2C trzích
New forms of marketing communication in the B2C marketplace.
Anotace:
Tato bakalářská práce byla zaměřena na optimalizaci marketingové komunikace ve vybrané společnosti (síť kaváren Starbucks). Hlavním cílem bylo analyzovat účinnost nových forem marketingové komunikace, identifikovat aktuální problematické body a navrhnout účinná opatření k jejich zlepšení. Teoretická část práce vycházela z literární rešerše, kde byly vysvětleny klíčové pojmy marketingu a nástrojů komunikačního …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the optimization of marketing communication in a selected company (coffee shop chain Starbucks). Its main objectives are to analyze the effectiveness of new forms of marketing communication, identify current problems and propose effective measures for improvement. The theoretical part of the work is based on a literature review, where tools of communication mix and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Arnošt Traxler, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Social media marketing pro vietnamské podniky v České republice
Thu Huyen Le -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony
Název
Vložil
Vloženo
Práva