Věra DVOŘÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační bariéry na zákaznických linkách
Communication barriers on customer lines
Abstract:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování …moreAbstract:
Bachelor thesis describes and analyzes the specific problems encountered in customer service through telephone calls. The work includes defining the basic concepts in the field of social communication, with a focus on telephone communications. The second part of the bachelor thesis includes typical examples of misunderstandings, with which the operator faces in customer line customer service. After …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2009
Identifier:
1015787
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁKOVÁ, Věra. Komunikační bariéry na zákaznických linkách. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 11. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Kseniia Bobyleva -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Komunikační dovednosti dětí základní školy vyrůstajících ve vícejazyčném prostředí
Berenika Šenková -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybrané organizaci
Mariia Volkova -
Komunikační dovednosti pracovníků v cestovním ruchu se zaměřením na ubytovací služby
Ekaterina Kuznetsova -
Prezentační a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Veronika Šatrová -
Prezenční a komunikační dovednosti manažera ve vybraném podniku
Vendula Duspivová