Věra DVOŘÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Komunikační bariéry na zákaznických linkách

Communication barriers on customer lines
Abstract:
Bakalářská práce popisuje a analyzuje specifické problémy, které se vyskytují při obsluze zákazníků prostřednictvím telefonických hovorů. Práce obsahuje definování základních pojmů v oblasti sociální komunikace, se zaměřením na komunikaci telefonickou. Druhá část bakalářské práce obsahuje typické příklady nedorozumění, se kterými se operátor zákaznické linky setkává při obsluze zákazníků. Po definování …more
Abstract:
Bachelor thesis describes and analyzes the specific problems encountered in customer service through telephone calls. The work includes defining the basic concepts in the field of social communication, with a focus on telephone communications. The second part of the bachelor thesis includes typical examples of misunderstandings, with which the operator faces in customer line customer service. After …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2009
Identifier: 1015787

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DVOŘÁKOVÁ, Věra. Komunikační bariéry na zákaznických linkách. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 11. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.