Sugestopedie jako efektivní metoda výuky cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení a tělesným postižením – Mgr. Miroslava Kupová
Mgr. Miroslava Kupová
Bakalářská práce
Sugestopedie jako efektivní metoda výuky cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení a tělesným postižením
Suggestology as effective method of teaching a foreign language to pupils with specific learning difficulties and physical disabilities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jednou z alternativních metod výuky cizích jazyků, sugestopedií, a problematikou vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. BP popisuje různé tradiční a alternativní výukové metody. Je zaměřena na metodu sugestopedie, na její historii a specifika. Popisuje vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a tělesným postižením a průběh sugestopedického kurzu. Byly …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with one of the alternative methods of teaching foreign languages, suggestology and the problems with teaching pupils with special educational needs. The bachelor describes different traditional and alternative educational methods.It is focused on suggestology, its history and its specifics. The bachelor describes the education of pupils with the specific learning disabilities …víceKlíčová slova
Klíčová slova Sugestopedie kurz metody skupina výuka slovní zásoba specifické poruchy učení tělesné postižení specifické potřeby a pomůcky jazyk hra vzdělávání. Keywords Suggestology course methods group lessons vocabulary specific learning disabilities physical impairment special needs and aids language game education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e6vkh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPOVÁ, Miroslava. \textit{Sugestopedie jako efektivní metoda výuky cizího jazyka pro žáky se specifickými poruchami učení a tělesným postižením} [online]. Brno, 2014 [cit. 2023-10-03]. Dostupné z: https://theses.cz/id/7scz3n/. Bakalářská práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
The Mutual Influence of an Adult Learner and a Beginning Tutor in One-to-One Classes: a Case Study Based on Learning Style Preferences
Zuzana Habrovanská -
Inspirace specifickými potřebami a zvyky školy pro tvorbu a realizaci dramaticko-výchovné dílny
Tereza Hardtová -
Možnosti samostatného a bezpečného pohybu osob se zrakovým postižením v Chocni a okolí
Jana Navrátilová -
Srovnání vybraných anglických a českých učebnic angličtiny na úrovních A1 až A2 podle SERRJ – přístupy k prezentaci a procvičení učiva.
Karolína Vacíková -
Plánování vývojových strategií a jejich aplikace v disciplíně konfigurace a správa verzí
Petr KARAS -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková