Analýza distribučních cest společnosti BKP GROUP, a. s. – Barbora ŽMOLÍKOVÁ
Barbora ŽMOLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza distribučních cest společnosti BKP GROUP, a. s.
Analysis of distribution channels of BKP GROUP, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou distribučních cest prováděnou ve společnosti BKP GROUP, a. s. Společnost se řadí mezi předního českého výrobce spotřební chemie pro autolakovny, opravárenský a strojírenský průmysl. Práce je rozdělená na teoretickou a na praktickou část. V teoretické části jsem se zaměřila na objasnění samotné distribuce a souvisejících pojmů. Praktická část je věnována distribučním …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analysis of distributions channels performed in company BKP GROU, a.s. This company is one of the crucial Czech producers of consumer chemicals for auto paint shops, repair and engineering industry. The thesis is divided in theoretical and practical section. The theoretical section deals with definition of the distribution itself and related terms. The practical section …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽMOLÍKOVÁ, Barbora. Analýza distribučních cest společnosti BKP GROUP, a. s.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Jaroslav Mužík -
Strategie rozvoje firmy
Jiří Pospěch -
Vývoj, produkce, marketingové a distribuční strategie MÚPI na Mall.tv
Mikuláš Mašek -
Strategie vybrané firmy na českém trhu
Marek Šorm -
Obchod a efektivní řízení obchodních činností ve firmě KB-BLOK systém s.r.o.
Martina Kdýrová -
Obchodní zástupci jako konkurenční výhoda na trhu se stavebninami
Sabina TRČOVÁ -
Analýza distribučních cest firmy Hamé, s. r. o.
Zuzana ŠEVČÍKOVÁ -
Analýza distribučních cest firmy XY
Martina PAVELKOVÁ